zondag 2 december 2012

Welkom

Allereerst allemaal welkom op mijn blog. Het is de eerste keer dat ik een echte Blog ga bijhouden, en ik moet dus nog helemaal onder de knie krijgen hoe dit gaat werken. Waarom start ik nu opeens met een Blog? Antwoord is eigenlijk vrij simpel.

In 2010 ben ik begonnen met een script te schrijven over mijn leven. Zoals iedereen dat wel heeft, gebeuren er leuke en minder leuke dingen in je leven. Het idee om dat script te schrijven komt eigenlijk voort uit het feit dat ik het onbegrijpelijk vindt dat er zo weinig bekend is over PCOS (Poly Cysteus Ovarium Syndroom). Jarenlang was ik al bezig om allerlei informatie te vinden over PCOS en steeds kwam ik er achter dat de informatie maar mondjes maat te krijgen is. Dus in 2010 de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met mijn verhaal.

Nou heb ik mijn "script" niet geschreven met allerlei informatie over PCOS. Het is meer een levensverhaal geworden, met allerlei leuke, gekke en minder leuke zaken die links of rechts wel iets te maken hebben met PCOS. In de teksten die volgen, zul je af en toe het woord boek tegenkomen. Het was ook mijn intentie om mijn verhaal als boek uit te brengen.

Ondertussen zijn we nu 2 jaar verder en is mijn boek nog niet helemaal klaar. De tekst wacht geduldig op mijn pc en eigenlijk vind ik het jammer dat er maar een paar mensen zijn die het tot nu toe hebben kunnen lezen. Dus vandaar dat ik vandaag besloten heb om de teksten in de blog te zetten, zodat het voor meerder mensen toegankelijk wordt.

Ik zou zeggen, veel lees plezier!

groeten van Sniffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten